MEROWINGERSTRAẞE 103 - 107, 111, 113

DÜSSELDORF

Micro-apartments with an ALL-IN-ONE rental fee

  • 264 apartments
  • 15 m² – 40 m²
  • starting at 500€ (including additional cost such as heating, electricity, internet)
  • Fully furnished
  • TV
  • Resident Manager
  • Communication-Areas
  • washing machine and dryer room
  • 70 underground parking spaces and 18 outdoor parking spaces available for rent

Düsseldorf

This property (which contains several building sections)  is located in the district Bilk – which is not far from the Düsseldorf city center. The building complex is made up of 264 apartments. All apartments are fully furnished and definitely will convince you with their smart space and furnishing concepts, which correspond to the requirements and expectations of our guests. There are public transport stops directly in front of the buildings, with which the city center can be reached in 15 minutes.

Connected to the world

The university and the university hospital are within 10 minutes walking distance. The airport is about 30 minutes away. Various communication areas provide for exchange with other residents. The building also rents 70 underground parking spaces and 18 outdoor parking spaces for cars.

ALL-IN-ONE rental fee

With the ALL-IN-ONE rent you can keep your costs under control.

Basic rent

Electricity

Furnishing

Additional costs

Communication-areas

Internet

TV

Resident Manager

THE MODERN ART OF LIVING

IMPRESSIONs

Mieterstimmen

Ich habe kurzfristig eine Zusage für eine Wohnung bekommen konnte innerhalb von einer Wochen einziehen. Ich habe mich sofort wohlgefühlt. Die Apartments sind super ausgestattet und ich bin schnell in der Uni und in der Stadt.
Niklas
Biologiestudent
Aufgrund eines neuen Jobs in Düsseldorf habe ich eine neue Wohnung gesucht. Da dies meine erste eigene Wohnung ist war es für mich optimal dass die Wohnung komplett eingerichtet war. Auch konnte ich schnell im Haus Kontakte knüpfen. Vielen Dank!
Caroline
Marketingassestentin

Fragen & Antworten

In Deinem Apartment befindet sich neben einem bequemen Bett auch eine vollausgestattete Küche inklusive Mikrowelle, Herd, Kühlschrank, Backofen. Zum Arbeiten befindet sich ein Schreibtisch in deinem Apartment und deine Klamotten kannst Du in einem der einem der eingebauten Schränke unterbringen.

Wir bieten Dir neben einer Communication Area auch die Möglichkeit eines Waschraums und falls du mal etwas sperriges nicht in deinem Appartment unterbringen möchtest kannst Du dies gerne in einem unserer großen Spinde machen.

Je nachdem wo Du auf dem Campus studierst braucht du mit dem Fahrrad weniger als 5 Minuten oder do steigst einfach direkt vor der Haustür in die Bahn ein und bist in 10 Minuten auf dem Campus.

Lass dich überzeugen

JETZT BESICHTIGEN

Mietanfrage

Vielen Dank für das Interesse.
Bitte fülle das nachfolgende Formular aus: